1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Produkt należy odesłać na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. ul. Zacisze 2, 63-700 Krotoszyn z dopiskiem Sklep internetowy. Należy odesłać również wypełniony formularz, który jest dołączony do zamówienia. Można go również pobrać.

2. Jak spisać protokół szkody?

W celu spisania protokołu szkody należy umówić się z kurierem, który dostarczał paczkę. Numer telefonu do niego jest przesyłany sms-em lub można go sprawdzić na stronie przewoźnika. Jeżeli Klient ma problem z jego sprawdzeniem, to może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdzie podamy mu kontakt do kuriera. W ciągu 7 dni od odebrania przesyłki należy spisać protokół. Może być on spisany wyłącznie z osobą, która odbierała przesyłkę i tylko w miejscu, gdzie była ona dostarczona. Rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych znacząco przyspiesza z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

3. Jak postępować w przypadku otrzymania uszkodzonego towaru?

1. spisać protokół szkody z kurierem2. wysłać zgłoszenie reklamacyjne na sklep@atat.pl3. uszkodzony produkt razem z protokołem szkody należy wysłać do P.H. A-T S.A.4. w ciągu 14 dni zostanie rozpatrzony wniosek reklamacyjny


4. Kiedy otrzymam zwrot wpłaconych środków w przypadku rezygnacji z zamówienia?

W ciągu 30 dni od otrzymania przez P.H. A-T S.A. zwrotu produktu i zweryfikowaniu jego niezmienionego stanu.

5. Jaki jest czas gwarancji?

Gwarancja udzielona od producenta zależy od specyfiki produktu i może wynosić od 2 do 5 lat. Natomiast rękojmia sprzedającego wynosi 2 lata.

6. W jaki sposób przebiega procedura reklamacji?

Po otrzymaniu przesyłki reklamacyjnej w ciągu 14 dni dział reklamacji P.H. A-T S.A. rozpatrzy wniosek kupującego.

7. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający.

8. Jakie dokumenty załączyć do przesyłki reklamacyjnej?

Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć spisany z kurierem protokół szkody (w przypadku uszkodzenia mechanicznego) i formularz reklamacji.

9. Jakie dokumenty załączyć do przesyłki zwrotnej?

Do przesyłki zwrotnej należy załączyć formularz zwrotu z podanym numerem konta. Formularz zwrotu jest dołączony do przesyłki lub można go znaleźć tutaj.

10. Komu przysługuje prawo zwrotu zamówienia w terminie 30 dni bez podania przyczyny?

"§6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1.Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 30 dni od dnia otrzymania Produktu."


Akceptujemy płatności Internetowe obsługiwane przez PayU